سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلم

معرفی کتاب

به نام خدای فجر آفرینان آنان که در شب دیجور طلوعی را افراشتند که جهانیان را خیره کرد و درود بر آنانی که این طلوع را پاسداشتند و هشت سال جانانه ازآن دفاع کردند و درود بر آنانی که تلاش دارند تا این طلوع با دسیسه دشمنان دانا و دوستان نادان به شبی سیه تبدیل نگردد.

با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی به همه عزیزان همراه

در این قسمت معرفی دو کتاب از صاحب وبلاگ غنیمت شمرده و آنان را به مخاطبین نوشتار و خوانندگان آینده کتابها تقدیم می دارم.

کتاب اول کتاب اخلاق سیاسی در حکمت متعالیه  با تأکید بر آرای  امام خمینی و آیت الله جوادی آملی،انتشارات صرفی پور و به نویسندگی مصیب ایرانی، در 500 نسخه و چاپ اول در سال 1398 در قم به رشته تحریردر آمده است .این کتاب که پایان نامه کارشناسی ارشد اینجانب در دانشگاه باقرالعلوم(ع) است به مسئله مهم و مبنایی اخلاق سیاسی پرداخته تا یک جامعه اسلامی با آشنایی با مبانی تفکر خود به ارزیابی سیاستمداران خود پرداخته تا بتواند یک سیاستمدار متأله و مسلمان را از یک سیاستمدار به ظاهر مسلمان تشخیص بدهد. این کتاب بر چهار مبنای هستی شناسی، انسانی شناسی، معرفت شناسی و نهایت غایت شناسی به بررسی افکار پرداخته و اصول سیاسی اخلاقی مد نظر را مورد بررسی قرارد داده و نهایت در فصل چهارم به آسیب شناسی اخلاق سیاسی پرداخته است.

کتاب دوم هم با عنوان دین پنهان نویسنده مصیب ایرانی، انتشارات صرفی پور، قم 1398، چاپ اول تیراژ 500 نسخه، که این عنوان نیز اخلاق اجتماعی است که به تعبیر شهیدمطهری افرادی هستندکه به ظاهر دین ندارند اما آداب اجتماعی و اخلاقی را به خوبی رعایت می نمایند که این افراد دارای دین پنهان محسوب می شوند. و بالعکس افرادی هستند که ظاهر دارای دین و تقوا هستند اما هیچیک از آداب و اخلاق اجتماعی را رعایت نمی کنند.

این کتابها بعد از طی مراحل قانونی به امید خدا در بوستان کتاب قم و فروشگاه زائر در قم در چهار راه بیمارستان (شهدای قم) در ویترین قرار خواهد گرفت.