سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلم

دور دوم و شعبه ها صندوق رأی

هومان بهرامی اظهار داشت: با توجه به برگزاری موفق مرحله اول انتخابات در اسفند ماه، برای برگزاری مرحله دوم هم آمادگی کامل داریم و مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: بخشی از مقدمات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه فراهم شده و مابقی نیز تا زمان برگزاری فراهم خواهد شد.

بهرامی عنوان کرد: در مرحله دوم انتخابات 568 شعبه اخذ رای شامل 431 شعبه ثابت و 137 شعبه سیار در حوزه انتخابیه کرمانشاه کار جمع آوری آراء مردم را بر عهده دارند.

بهرامی زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس نهم را 15 اردیبهشت ماه اعلام کرد و گفت: تبلیغات کاندیداها همچون دوره قبل از هشت روز قبل آغاز و تا 24 ساعت قبل از شروع رای گیری به مدت یک هفته انجام خواهد شد.

وی با دعوت از مردم جهت شرکت در مرحله دوم انتخابات، از آنان خواست با حضور گسترده خود افتخار آفرینی شان را تکمیل کنند.

در استان کرمانشاه از شش حوزه انتخابیه اصلی در مرحله اول انتخابات مجلس نهم در پنج حوزه تکلیف منتخبین مردم مشخص شد و تنها در حوزه انتخابیه کرمانشاه کار به دور دوم کشیده شد.

از حوزه انتخابیه کرمانشاه سه نفر به مجلس راه می یابند که در دور اول عبدالرضا مصری و سید سعید حیدری طیب با کسب بیشترین رای به مجلس راه یافتند و در دور دوم نیز از بین جهانبخش امینی و محمد رزم یک نفر به خانه ملت راه خواهد یافت.