سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلم

مرتضوی مهره جریان انحرافی

به گزارش آخرین نیوز، سایت ندای انقلاب نوشت:
رصد تحرکات جریان انحراف بیانگر آن است که این جریان پی گیری جدی تر سناریوی ایجاد چالش مستمر با ارکان مختلف نظام را در دستور کار خود قرار داده است.

بر اساس سناریوی جریان انحراف تغییر و تحولات مدیریتی هدفمند ،سیاسی ،مساله دار و دارای قابلیتی از نوع نزاع آنی به منظور ایجاد عصبیت در ارکان مختلف طراحی شده است که یکی از آنها انتصاب مرتضوی به ریاست سازمان تامین اجتماعی است.

این گزارش حاکی است گرچه این سناریو به منظور ایجاد چالش و کلیدزدن نزاع سیاسی می باشد و لیکن این سناریو هدف اصلی تر دیگری را نشانه رفته که کارشناسان سیاسی از آن به عنوان«حواس پرتی جمعی» نام می برند.

براساس این هدف جریان انحراف می کوشد تا مشغول سازی بخش های مختلف به اقدامات اساسی تر خود در عرصه های دیگر بپردازد. فعالیت های اقتصادی عمیق، تزریق کادرهای وابسته در بخش های مختلف، برقراری ارتباطات پنهان و...بخشی از فعالیت هایی است که جریان انحراف آن ها را تنها با پی گیری حواس پرتی جمعی می تواند پی گیری کند.

در این زمینه لازم است که نیروهای ارزشی و انقلابی با هوشمندی بالایی به واکنش پرداخته و متوجه باشند که نباید کنش هایشان آنان را از بازی های پنهان جریان انحراف غافل سازد.