سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلم

حق با ابتکار بود

«محمدجواد محمدی زاده»، رییس سازمان محیط زیست ادعای «معصومه ابتکار»، رییس اسبق این سازمان مبنی بر فروش پردیسان را تکذیب کرده است امامصوبه هیات وزیران در تاریخ 29 اسفندماه 89 نشان می‌دهد که برخلاف تکذیب «محمدی زاده»، سازمان محیط زیست از دولت برای فروش این پارک مجوز گرفته است.


به گزارش آخرین نیوز به نقل از خبرگزاری میراث فرهنگی، چندی پیش «معصومه ابتکار»، رییس پیشین سازمان محیط زیست و عضو فعلی شورای شهر تهران در صحن شورا از اقدام به فروش پارک پردیسان از سوی سازمان محیط زیست خبر داد و از این اقدام به شدت انتقاد کرد. به فاصله اندکی «محمدجواد محمدی زاده»، رییس کنونی سازمان این ادعا را تکذیب کرد و بی توجه به توضیح در این مورد تنها سیاست‌های ابتکار را در دوران تصدی‌گری در سازمان محیط زیست زیر سوال برد. با این حال مصوبه هیات وزیران در تاریخ 29 اسفندماه سال گذشته ثابت می‌کند که سازمان قصد فروش پارک پردیسان را داشته و این خواست را به هیات دولت برده و در نهایت هیات وزیران به سازمان مجوز فروش این پارک را داده است.

هیات وزیران در جلسه 25 اسفندماه سال 89 بنا به پیشنهاد سازمان حفاظت محیط زیست به این سازمان اجازه داده است نسبت به فروش ملک یک میلیون و ششصد و هفتاد و یک هزار و نهصد و بیست و پنج متر مربعی قطعه تفکییک به شماره 85607 با رعایت مقررات مربوطه اقدام کند. این مساحت غیر از پارک پردیسان نیست که سازمان محیط زیست قصد دارد آن را به فروش برساند.