سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلم

نان فتنه خوردن و پز انحراف دادن

شبکه زندگی: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حضور و فعالیت جریان انحرافی در کشور گفت: چطور گفته می شود فتنه ای نیست در حالی که جایگزینی مکتب ایرانی به جای مکتب اسلامی و گرفتن جشن در کنار قبر کوروش و ارتباط بلاواسطه مردم با امام زمان مطرح می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرم با اشاره به اظهارات الهام مبنی براینکه برخی برای پوشاندن خطر فتنه جریان انحرافی را مطرح می کنند تصریح کرد: در هر دوره از انتخابات دو سه عنوان همچون «فتنه» و «انحراف» مطرح می شود و عده ای بر محور این عناوین حرف می زنند و از بابت آن کاسبی می کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: موضوع فتنه از زمان انتخابات دولت دهم آغاز شد و همه درباره آن صحبت می کردند. برخی گفته اند قبل از انتخابات این فتنه آغاز شده بود، بعضی گفتند از خارج آمده بعضی گفتند در داخل شکل گرفت. بعضی حتی افرادی را به عنوان سران فتنه معرفی کردند.

این نماینده مجلس ادامه داد: برخی نان فتنه را می خورند و از بابت آن کاسبی می کنند، اما هیچوقت مشخص نشد این فتنه سیاسی بود، اجتماعی بود یا فرهنگی. هیچوقت زوایا و ابعاد فتنه را مشخص نکردند. هیچکس به دنبال این نبود که بانیان فتنه و انحراف را مشخص کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: من به نوبه ی خود مطرح شدن مکتب ایرانی به جای مکتب اسلامی را انحراف می دانم. از اینکه یک مرتبه مسئله منشور کوروش و جشن گرفتن کنار قبر کوروش مطرح شود نتیجه ای جز انحراف نمی گیرم. بحث های اومانیستی که مطرح می شود نظیر اینکه مردم بلاواسطه با امام زمان (عج) ارتباط داشته باشند، مباحثی انحرافی است.

سید رضا اکرمی افزود: یک جایی باید تکلیف جریان فتنه و جریان انحراف مشخص شود. این در حالیست که بعضی این موضوعات را چاشنی حرفهای خود قرار داده اند تا مشکلات مردم را بپوشانند. با بیان این موضوعات به دنبال این هستند که مشکلات و کمبودها برجسته نشود و مردم درگیر این مسائل باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما در کشور بیکاری ، فساد، اعتیاد، مشکلات اجتماعی و معیشتی داریم، آیا باید کسی این مشکلات را برطرف کند یا کاهش دهد. این در حالیست که به جای پرداختن به مشکلات مردم و کشور، مسائل سیاسی و اتهام زنی بین مسئولان رواج یافته است.

وی همچنین با اشاره به ظهور لیست ها و ائتلاف های جدید در قالب اصولگرایان گفت: نبود احزاب قانونی باعث شده هر ساله در آستانه انتخابات برخی گروه ها اظهار وجود کنند و سرو صدا به راه بیندازند و بعد از انتخابات فیتیله را پائین بکشند. اغلب این لیست ها نیز در تهران و کلانشهرها تشکیل می شوند و شهرستانها در فضایی آرام تر به انتخابات می پردازند.

اکرمی در ادامه افزود: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، انتخاباتی جدید و ابتکاری و تازه نیست. بلکه برای نهمین دوره این انتخابات برگزار می شود. مردم و مجریان قانون و شورای نگهبان نیز سابقه شرکت و حضور در این انتخابات را دارند. بنابراین اینگونه تخریب ها و فرافکنی ها چیزی عادی است که برای مردم هم عجیب نخواهد بود.