سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلم

رای مردم؟!

به نام دانای مهربان

امام در برابر  توهین به بازرگان در زمان دولت موقت ایستاد و هرکس به او توهین می کرد او را مورد اتاب قرار می داد ، در زمان ریاست جمهوری بنی صدر توهین کنند گان به ا و را غیر خودی می دانست و حتی یکی از پاسداران دفتر امام نقل می کند که وقتی که بنی صدر با حزب جمهوری اسلامی و مخصوصا شهید بهشتی مخالفت می کرد و درگیریها ی لفظی هم بوجود آمده بود بنی صدر قصد دیدار با امام دشت زمزمه هایی بین پاسداران بوجود آمد که به  او توهین کنند، امام فرمود هر کس می خواهد به بنی صدر توهین کند یا بی احترامی نماید از دفتر بیرون برود .

راستی چرا امام این کار را می کرد چون به قول معروف به رأی مردم احترام می گذاشت و اعتقاد داشت ، امام در زمان عزل آیت الله منتطری فرمود من به قائم مقامی شما راضی نبودم اما چون مجلس خبرگان رأی داد من هم قبول  کردم. اینها واقعا دلیل بر آن ا ستکه امام عقیده به رأی مردم داشت .

چرا این مطلب را آوردم ؟ ریاست محترم حوزه های علمیه کشور جناب آقای آیت الله مقتدایی بیان دشته اند که امام رأی مردم را قبول دشت این چیز جدیدی نیست اما باید گفت چگونه است ما قائل به رأی مردم هستیم ؟ در حالی که اگر کسی که باب میل ما باشد و رأی بیاورد  تمام امکانات دولت را  برایش بسیج می کنیم تا موفق شود !!اما اگرکسی که ما قبولش نداشته باشیم رأی بیاورد تلاش بر آن استکه او در کارش موفق نشود آیا واقعا این اعتقاد و اعتماد داشتن به رأی مردم  است؟؟!!!