سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلم

جامعه را به حال خود بگذارید

سلام دوستان خوب و همراهان گرامی

اگر اجازه دهید به نمایندگی از همه شما یک مطلبی را به سیاسیون بگوییم ، اگر هم اجازه نمی دهید از طرف خودم می گویم البته ببخشید دوستان    !!

این روزها همه سیاسیون جو گیر شدند نظامیان هم با آنان همراه شده اند یکی نیست بگوید ،بابا ما اگر نخواهیم به آدمهای مخلص!! رأی بدهیم باید به کی بگوییم ؟؟!! اگر ما نخواهیم حرف شما را (به اینکه جریانی در حال ضربه زدن به انقلاب و ... اسلام است )قبول کنیم به چه کسی شکایت ببریم ؟؟!! بابا یا که در نهایت تأیید صلاحیت می شوند خوبند  یا بدند اگر خوبند که دیگر چه می خواهید از مردم که آی بهمان و آی بیسان !! اگر هم بدند که چرا تأیید می کنید ؟! هر چند در همین قسمت و تأییدات و رد صلاحیت هانیز بازهم جای سؤال دارد اما به فرض ما قبول کردیم ،حال میخواهیم شرکت کنیم و آمدیم ،این همه از دیگران بد نگویید بابا  جان خودتان را معرفی کنید ! چه کار دارید فلانی فلان است و بهمان البته یک کمی کار یک عده ای مشکل شده چون لیستی از اصلاح طلبان ممکن است نباشد که دسته جمعی بهشان بد بگویند اما خوب همیشه هدف وسیله را توجیه می کند و باید عده ای دیگر را به باد ....گرفت !!!!!!!

کار به این مسائلتان نداریم آقاجان جامعه را به هم ریختید با این افکار مشوشتان و اینکه هر کس با ما نیست پس برعلیه ماست !!! در جامعه اسلامیمان دقت کرده اید که چگونه به همدیگر بدبین شده اند و با یک برخورد کوچک به جان هم می افتند و کشت و کشتار راه می اندازند !!!! اینها نادرست است ،اما مگر شمای سیاستمدار غیر از بدبینی بین جامعه  چه دسته گلی به آنها داده اید ؟؟!! این فلان است آن یکی بهمان است من خودم نماینده اصلی دینم و ... چون فلانی با من نیست پس اگر کافر نیست حتما منافق است !!!!!!!!!! بابا بس کنید محض رضای خدا  عرضه دارید برنامه دارید خودتان را معرفی کنید ندارید مثل آدم درست وحسابی یک کناری بنشینید تا مردم به شما اخلاق اجتماعی یاد دهند ..وسلام به امید دیدار مجدد