سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلم

مرتضوی کیست؟!!

به نام عدل

یه جورایی خودمونی بگیم ، راستی مرتضوی کیست؟ این سؤالی است که مدتهاست فکر مرا مشغول کرده است، مرتضوی شخصیتی است که به نظرم حتی از خاتمی و احمدی نژاد و روحانی معروف تر است، می دونی چرا ؟ بخاطر اینکه اینها هر کدام هشت سال رئیس جمهورند (البته آقای رحانی هنوز معلوم نیست که امیدواریم باشه)  اما ایشان در همه این سالها بوده و در رأس اخبار قرار می گیرد!

ایشون در جریان قلع وقمع روزنامه های زنجیره ای ید طولایی داشته  و در تیر 78 با عنوان قاضی مرتضوی اسمش به سر زبانها افتاد، یا حداقل ما از آن زمان شناختیمش و در کل ایشان آدم مثبتیه یا منفی بماند اما خوب سؤاله دیگه من در این فکرم که ایشان چطور در دوره آقای خاتمی این همه فعالیت داشت و هر که را دوست داشت بازداشت می کرد!!(البته با پرونده و قانونی) بله بماند که آن زمان چقدر مورد لطف گروهی خاص بود و به عنوان یک حامی انقلاب! الگوی هر کسی که حزب اللهی می خواست بشه بود!!

اما گذر دوران او را به زمان احمدنژاد رساند، بماند که چه قدرتی ایشان داشت در کنترل اوضاع و بازهم روزنامه های مخالف! رفته رفته اسم ایشان به ماجرای کهریزک گره خورد، گندش بماند که چطور بود همینقدر باید گفت که به دستور رهبر معظم انقلاب این سولهایی که به زندان تبدیل شده بودند تعطیل شد، اما این بنده خدا که اسمش از زبانها نیافتاد ، رفت و رفت و رفت تا به ماجرای بیمه و دور زدنهای قانونی صندوق بیمه و سازمان بیمه و از این جور چیزها رسید، و بازهم یک داستان دیگری که عده ای آنر یکشنبه سیاه نامیدندش و با یک دوربین مخفی راز جنایتی را کشف کرده بود که فکر کنم یک  جورایی برای همین روزهایی که ماجرای بده بستانهایی این چنینی فاش شود اختلاس های میلیاردی و هدیه های میلیونی!!! از بیت المال بستگی داشت!!

حالاهم که پای مبارک ایشان در این اختلاس ها و به قول خودش همه را درگیر و جیره خوار خود کرده است!! و جالب اینجاست که در حال حاضر ا یشان طلب کار است و فکر کنم برای دولت بعد از دولت دکتر روحانی(هشت سال بعد) برنامه داشته باشد!!! راستی مرتضوی کیست؟؟!!!