سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلم

سنگ تمام مردم

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با گرامی داشت شهدای ترور کور وهابیت و جیش الظلم در شرق کشور

بیست و دوم بهمن سال 1397 بازهم مردم عزیز و بزرگوار ایران سنگ تمام گذاشتنند تا به دشمنان این مرزو بوم بفهمانند که مشکلات داخلی نظام را همچون مشکلات یک خانواده پنداشته و درگیر بودن اقشار مختلف را در مشکلات اقتصادی و فرهنگی درگیر بودن خود دانسته و برای جبران آن تلاش خویش را خواهند داشت، اما پاسخی که این غیور مردان به دشمنان خارجی خود دادند، این بود که شما تحریم کنید، چه به اسم دفاع از ما باشد و چه به اسم در فشار قرار دادن مردم هیچگاه به آنان اعتماد نکرده و دشمنان خود را دشمنانی قسم خورده می دانند که در پی هر فرصتی مشکلی ایجاد خواهند کرد.

 پیام دیگر به مسئولان داخل نظام است که آقایان مسئول به جای نقش اپوزیسیون بازی کردن به فکر مردم باشید به جای اینکه بگویید باید چنین کرد و چنان شد و به جای مچ گیری از همدیگر به فکر مردمی باشید که تمام مشکلاتی که شما ایجاد می کنید به پای شما مانده اند و قیام کرده اند، و حرف های شما با حرف افراد کف خیابان و کارگر تفاوت دارند شما باید به جای حرف مشکلات را حل کنید و از تمام نیروهای داخل نظام ولو مخالف کمک بگیرید چرا که همه شما از مردم این کشور هستید.

اما نکته دیگر اینکه آقایان مسئول و صدا و سیمای جمهوری اسلامی مردم ما سنگ تمام گذاشتند و امروز25 بهمن است و دیگر این فیلمهای راهپیمایی را پخش نکنید و خون به دل مردم نکنید، بیایید خدماتی که در این چند روز قرار است انجام بدهند یا انجام داده اند به مردم بگویید نه اینکه هر روز به رخ آنان بکشید که اجناسی چون گوشت و ماشین و دیگر وسائل در حال افزایش قیمت است و شما هم همچنان راهپیمایی های و جانفشانی آنها را به رخشان می کشید.

آقایان مسئول دیگر نقش مخالف بازی کردن بعد از چهل سال عاقلانه نیست بیایید دست در دست هم دهید و مشکلات جامعه را حل نمایید. و تمام پیام مردم و این راهپیمایی ها این است که شعار دادن و اثبات حقانیت جمهوری اسلامی با عمل شما و با خدمت شماست که می تواند الگوی یک نظام اسلامی باشد، و کرامت انسانیی که امام فرمود جمهوری اسلامی برای مردم دارد این نیست که در صفهای مختلف بمانند و کرامت آنان زیر سؤال برود. و هر گروهی، گروه دیگر را مقصر بداند.

آقایان مسئول! مردم، شاید تحمل مشکلات اقتصادی را تحمل کنند اما اختلافات فاحش طبقاتی را و ژن خوب داشتن برای عده ای دست آویز خوبی نیست. آقایانی که برای مشاغل مختلف آقایانی که سن آنها حتی فرصت فکر کردن به یک کار را نمی دهد در دها شغل مشغول می شوند، اما افراد دارای مدارک ارشد و دکترا در آرزوی یک شغل در حد دیپلم ماندن در یک نظام اسلامی، کرامت انسانی نیست.