سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلم

تبریک به جناب آقای سید جواد حسینی کیا

باسلام به مردم فهیم سنقر و کلیایی، و تبریک به آنان که حماسه ها را یکی بعد از دیکری می آفرینند، تبریک که در یک انتخابات میان دوره ای حد نصاب را شکستند و در انجام حق و تکلیف خود کوتاه نیامدند.
دوم سلام خدمت حجت الاسلام حسینی کیا و تبریک به این کاندیدای محترم که با تمام توان در شور انتخاباتی با رقیب خود پیش رفتند، و دوستی خوب برای دیگر کاندیدا ها خواهد بود انشاءالله. و درود بر رستگار عزیز که انتخابات را تا به ایجاد شور و شوق در مردم ادامه داد.
اما چند نکته برای منتخب شهرستان جناب حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد حسینی کیا
1- این روزها ملاقات ها با مسئولان زیاد شده و زیادتر خواهد شد و باید توجه داشته باشید که ملاقات ها را با مردم بیشتر نمایید.
2- به نظر بنده به جای شرکت در مراسمات آنچنانی اتاق فکری تشکیل داده و برنامه های آینده خود را بررسی نمایید.
3- از تمامی ظرفیت های سنقر در بعد افتصادی، فرهنگی،مهندسی، کشاورزی و دامداری، از حضور نمایندگان فکری تمام گروه ها استفاده نموده و آنان را به یاری برای آبادانی شهرمان دعوت نموده، و بهترین طرح ها را با بودجه های اختصاص داده شده یا مساعدتهایی که انجام می گیرد تطبیق داده و بررسی نمایید.
4- هر چند همه شهرستان با شما همراه نبودند اما اینک می طلبد شما همراه با همه شهرستان باشید.

دوست عزیزم جناب آقای حسینی کیا، رأی شما در منطقه اولا بر اساس سیادت شما بوده و دوما بنا بر کسوت روحانی بودنتان، لذا امید دارم با تمام توان به این دو خواسته مردم و توقع آنان از چنین کسانی جامعه عمل پوشیده و دیدارهایت را با مردم ادامه دهید، مردم به کسی علاقه بیشتر نشان خواهند داد که بعد از رأی هم در میان آنان حضور یافته و درد دلهای آنان را از نزدیک بشنود، به همان اندازه که دوست دارند یک مسئول درمیان آنان باشد توقع انجام کاری توسط او را ندارند. پس این توقع ساده مردم را بر آورده کردن کار آسان و شیرینی است که شما عمل خواهیدکرد.

با آرزوی توفیق موفقیت، توفیق شما را از خداوند خواهان و خواستارم