سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلم

انتخابات و تلاش برای خدمت

بسمه تعالی

بار دیگر مردم شریف و همیشه در زحمت ایران به ندای رهبری معظم پاسخ دادند تا حافظ انقلابی باشند که امام خمینی بنیانگذار آن بوده و خود به خوبی می دانند دشمنان قسم خورده ای دارد که نه زمان را می شناسند و نه مکان را تا بتوانند ضربه ای به آن وارد نمایند، که به برکت هوشیاری مردم و مسئولان امنیتی مخصوصا سربازان گمنام امام زمان (عج) که این روزها توطئه خناسان را نقش بر آب کردند، دشمنان قسم خورده این مرز و بوم نخواهند توانست ضربه ای به این کشور و مردم وارد نمایند.

باید تبریک گفت به ملت غیور و رشید و توانا و بصیر ایران که حماسه ای آفریدند که انشاالله امام و شهدا با قهقه مستانه شان در بهشت برین به اولیاءالله تبریک خواهند گفت، و در این دنیا نیز دل دوست داران به انقلاب و امام و رهبری معظم را خوشحال نمودند. این شکوه پاینده و مستدام بر مردم همیشه پیروز ایران مبارک باشد.

اما در مقابل این خوشحالی و شادی آنانی خواهند سوخت که دل در گرو این نظام و امام و رهبری نداشته و به هر بهانه ای در صدد تخریب دیگران به اسم نظام و اسلام هستند، آنانی که تنها خود را نماینده اسلام، نظام، و ولایت فقیه دانسته و دیگران را خائن، مال اندوز و ...می دانند. البته نباید از ذهن دور داشت که مال اندوزی کاری ناپسند و خیانت کاری حرام و چوب حراج به بیت المال زدن از اموری است که دل امام زمان را به رنج و درد خواهد آورد اما نه برای یک عده و یک جناح که برای همه جناح ها و احزاب، ولو طرف خود را نماینده امام زمان بداند و یا حتی باشد!

دشمنان این آب و خاک که جای خود را دارند و تلاش آنان جز ایجاد تفرقه و دو دستگی در بین نیروهای انقلاب و در صورت موفق نبودن بین اقوام و زبان ها و باز هم در صورت عدم موفقیت بین مذاهب، برای هیچ کس نباید پوشیده باشد، اما نباید از سیاست ورزی و سیاست بازی آنان نیز بی خبر بود که آنان ممکن است از حرف های امام و مسولان بر علیه دیگران استفاده کنند وهمانند عمروعاص فریاد لا حکم الا لله بر سر هر کوی و برزن زنند، و جاهلان یا متجاهلان را به سمتی که خود می خواهند هدایت نمایند و نیروهای نظام و مردم ما هم به اسم مقابله با آنان و به اسم اینکه ما با آنان دشمنی داریم به سمتی برویم که آنان می خواهند، که البته این حیله گرگان گرسنه و غربیان کفتار منسک بیشتر می تواند ایرانیان را به جان هم انداخته و اختلافات را سریع تر از هر چیزی گسترش خواهد داد.

در این بین اما نیروهایی که به اسم دفاع از آرمانها و شهدا و امام و رهبری ممکن است بازیچه واقع شده و خود را فدایی د انسته به اسم اسلام و نظام و خدایی نخواسته تیشه به ریشه اسلام و نظام بزنند.

انتخابات و رقابت به پایان رسیده و این نیروهای انقلابی هستند که دست در دست هم دهند و به یاری نظام بشتابند و به امید روزی که رگ های گردن همه ما در مبارزه با فساد و رشوه و پارتی بازی و کم کاری ها در ادارات، برای همیشه بیرون بزند و به یک دولت و اختصاص پیدا نکند و در دولت دیگری رگ های گردنمان نخوابد.

از طرفی تمام مسولان باید دست به دست هم داده و تمام تلاش آنان خدمت دلسوزانه به این ملتی باشد که با تمام کم کاری ها و ندانم کاری ها و فساد ادارات حماسه آفریدند و انتظار حماسه از منتخبین خود دارند.