سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلم

شکایت خاتمی ، موسوی خوئینی ها و... از کمیسیون 90

آفتاب: به گفته نایب رییس مجلس، سید محمد خاتمی، موسوی خوئینی‌ها و مهدی هاشمی به کمیسیون اصل 90 شکایت کرده‌اند. 

نامه‌های مذکور به کمیته بررسی گزارش کمیسیون اصل 90 ارجاع داده شده است و مقرر شده که اگر در بررسی‌های آتی نیاز به توضیح باشد به آن رسیدگی شود.

به گزارش ایلنا، شهاب الدین صدر دبیر کل جبهه بصیرت و بیداری اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران در جریان همایش دانشگاهیان و انتخابات در خصوص جزییات نامه هاشمی در واکنش به گزارش کمیسیون اصل 90 خاطرنشان کرد: طی هفته‌های اخیر نامه‌هایی از سوی آقایان خاتمی، موسوی خوئینی‌ها و مهدی هاشمی به مجلس ارسال شده مبنی بر اینکه در جریان قرائت گزارش کمیسیون اصل 90 اتهاماتی به برخی ازافراد نسبت داده شده است.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: اگر چه براساس آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و بنابه توصیه امام همه افراد این فرصت را دارند که با ارائه توضیحات از خود دفاع کنند ولی نباید فراموش کرد که کلیت گزارش کمیسیون اصل 90 جزو وظایف مجلس و کاملا قانونی است.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نامه‌های مذکور به کمیته بررسی گزارش کمیسیون اصل 90 ارجاع داده شده است و مقرر شده که اگر در بررسی‌های آتی نیاز به توضیح باشد به آن رسیدگی شود.

این گزارش هفتم دی ماه در صحن علنی مجلس قرائت شد، افراد و احزاب اصلاح‌طلب و گروه‌های منتقد را به تلاش برای اجرای “کودتای مخملی” متهم کرده است.

در این گزارش اتهاماتی به میرحسین موسوی، مهدی کروبی، سیدمحمد خاتمی و هاشمی رفسنجانی و بسیاری از چهره‌های نظام زده شده بود.