سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلم

علی مطهری و جبهه پایداری

علی مطهری، نوع نگاه سیاسیون به جایگاه ولایت فقیه، دلایل شکل‌گیری اتفاقات پس از انتخابات سال 88، علت فعال نبودن احزاب، سرنوشت طرح سوال از احمدی‌نژاد، دلایل تسخیر سفارت انگلیس و پاره‌ای از مسائل سیاسی کشور را مورد تحلیل و واکاوی قرار داد.
آفتاب: علی مطهری، نوع نگاه سیاسیون به جایگاه ولایت فقیه، دلایل شکل‌گیری اتفاقات پس از انتخابات سال 88، علت فعال نبودن احزاب، سرنوشت طرح سوال از احمدی‌نژاد، دلایل تسخیر سفارت انگلیس و پاره‌ای از مسائل سیاسی کشور را مورد تحلیل و واکاوی قرار داد. 

این نماینده اصول‌گرای مجلس شورای اسلامی درگفت‌وگوی تفصیلی با ایسنا، با تاکید به این‌که التزام به ولایت فقیه هیچ تکلیفی را از دوش ما ساقط نمی‌کند، گفت: ولایت فقیه استقلال هیچ نهادی را مخدوش نمی‌کند. 

نماینده تهران در مجلس، با تشریح نگرش سیاسیون کشور نسبت به ولایت فقیه و تاثیر آن بر عملکرد احزاب و جریان های سیاسی گفت: نسبت ولایت فقیه با احزاب و جریان‌های سیاسی بسیار حساس و کلیدی است، در بین سیاسیون دو نگاه نسبت به ولایت فقیه وجود دارد، عده‌ای معتقدند در هر موضوع و هر موضع‌گیری سیاسی باید استقلال فکری و اجرایی داشت و تنها در احکام حکومتی ملزم به اطاعت محض از ولی‌فقیه بود، این گروه التزام به ولایت فقیه را به معنای نظرخواهی از ولی‌فقیه در هر موضوعی و کشف مکنونات قلبی مقام رهبری نمی‌دانند.