سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلم

نسنجیده از..

                                                           بسم الله الرحمن الرحیم

گفتن سخت است و نوشتن سختتر بااین حال ننوشتن هم در زمره دقیدن (دق کردن)مصاحبه جوانفکر را با روزنامه اعتماد دیدم عجب ... است .(جوانفکر مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور ُ ) نوشته های کیهان (شریعتمداری )ابراز تاسف نمی کنم از بکار نبردن آقا برای این دو ِِِِِِِِِِِِِِِِ درهر صورت آقای جوانفکرگفته بود که چرا آنچه ما می خواهیم در روزنامه تان نمی نویسید لذا ماشمارا برای سفر بارئیس جمهور دعوت نمی کنیم چون شما منتقدید !!! یاد حرفهای امام خمینی افتادم که فرمود (نقل به مضمون )انتقاد ولو تختئه  باشد برای کشور مفید است .ویا آن  جمله که عرض کرده بودند فلانی باشما مخالف است فرموده بو د مخالف من است مخالف اسلام که نیست .!؟جوانفکر گفته بود چرا ازکارهای دولت نمی نویسید ؟و...بازهم یاد تبلیغات صدا وسیم وتصاویر وسخنان دکتر احمدی نژاد در این دو رسانه ملی و فراگیر تر ازتمام روزنامه ها افتادم  واین سخن از اما م که  مگر تنها من در این کشور هستم که همیشه تصاویر مرا پخش می کنید؟!

اما شریعتمداری آن استاد غیب گو و معبر خوابهای گرانسنگ همانی که نیمه پنهان همه را می داند الا خودش ودوستانش !!!سخنی گفته که به ظاهر تحلیلی است و هرکس حق تحلیل دارد! اما از آنجا که مخاطبین این نویسنده توانا! افرادی هستند (کیهان خوانها)که نوشته های اورا حتی بالاتر از سخنان مقام رهبری که هیچ بالاتر از ...در حد  وحی منزل

می دانند همانطور که در انتخابات قبلی هم در شهرستانها بودند افرادی که فقط بخاطر این که مخالف کیهانیان بودند مورد ضرب وشتم قرار می گرفتند .چه بسا این بارهم قتل کسانی که شریعتمداری دستورش را صادر کند هم اجرا کنند !!(چون بهزاد نبوی درقم)

اگر حرف شریعتمداری درست باشد !!پس شایعه ترور احمدی نژار رادرزمان انخابات چه کسی مطرح کرده بود؟؟؟!!!